Suplimente Omega 6

Grăsimile Omega-6 sunt derivate din acid linoleic și se găsesc în legume cu frunze, semințe, nuci, boabe și uleiuri vegetale (porumb, șofrănaș, soia, semințe de bumbac, susan, floarea soarelui). Majoritatea dietelor oferă cantități adecvate de acid gras, prin urmare, planificarea este rareori necesară pentru a asigura o cantitate adecvată de acizi grași omega-6. Un acid gras omega-6 mai puțin obișnuit, acidul gama-linolenic (GLA), care s-a dovedit a avea efecte antiinflamatorii împreună cu alte puteri de combatere a bolilor. Acidul gama-linolenic se găsește în uleiuri rare, cum ar fi coacăze negre, uleiuri de cânepă.

suplimente omega 6

Beneficii suplimente Omega 6

Suplimente Omega 6 - Ajută la reducerea durerii nervoase
Studiile arată că luarea acidului gama linolenic (GLA) - un tip de acid gras omega-6 - pentru o perioadă de șase luni sau mai mult poate reduce simptomele durerii nervoase la persoanele cu neuropatie diabetică. Persoanele care au control normal al zahărului din sânge pot găsi GLA mai eficace decât cele cu control scăzut al zahărului din sânge, iar GLA în uleiul de primăvară sa dovedit a fi de ajutor. Două studii au studiat GLA și efectele sale, demonstrând rezultate pozitive asupra durerii nervoase după un an de tratament.

Suplimente Omega 6 - Combate inflamația
Știm că inflamația afectează negativ sănătatea noastră și poate exacerba și chiar provoca boli. De fapt, cele mai multe boli cronice, cum ar fi cancerul, diabetul, bolile de inimă, artrita și boala Alzheimer, sunt inflamatorii. Din acest motiv, legătura dintre modul în care mâncăm și boală este critică. Consumul de grăsimi sănătoase, în general, un efect pozitiv asupra sănătății. Aceste grăsimi găsite în acizi grași omega-3 și omega-6 pot juca un rol semnificativ în sănătate și boli. GLA este produsă în organism din acid linoleic, pe care l-am remarcat este un acid gras omega-6 esențial. GLA este în continuare metabolizat, ceea ce îl face un nutrient antiinflamator

Suplimente Omega 6 - Tratamentul artritei reumatoide
Uleiul de primăvară sau de primroză provine din semințele unei flori sălbatice, care conține 7% până la 10% GLA. Dovezi preliminare sugerează că primroza poate reduce durerea, umflarea și rigiditatea dimineții. Deși este posibil să dureze una până la șase luni pentru a observa efectele, este posibil să nu se ajungă atât de departe încât să se oprească progresia bolii, ceea ce înseamnă că ar rezulta în continuare afectarea articulațiilor.

Suplimente Omega 6 - Poate ajuta la reducerea simptomelor ADHD
Un studiu din Suedia s-a axat pe evaluarea acizilor grași omega-3 și omega-6 la subiecții cu tulburare de hiperactivitate cu deficit de atenție (ADHD). Studiul a inclus un total de șase luni de testare cu 75 de copii și adolescenți (8-18 ani). În timp ce o majoritate nu a răspuns la tratamentul cu omega-3 si omega-6, un subgrup de 26 la sută a răspuns cu mai mult de o reducere de 25 la sută a simptomelor ADHD. După șase luni, 47% au prezentat o îmbunătățire a simptomelor.

Suplimente Omega 6 - Reducerea tensiunii arteriale crescute
GLA singur sau combinat cu ulei de pește omega-3 poate ajuta la reducerea simptomelor hipertensiunii arteriale. Dovezile într-un studiu al bărbaților care au fost candidați la limită de tensiune arterială ridicată sugerează că GLA poate ajuta la reducerea hipertensiunii arteriale la cei care iau șase grame de ulei de coacăze negre. Subiecții au avut o scădere a tensiunii arteriale diastolice comparativ cu cei care au luat placebo.

Suplimente Omega 6 - Reducerea riscul bolii cardiace
Acidul linoleic poate scădea boala coronariană de risc. Prin înlocuirea uleiurilor vegetale bogate, puteți beneficia în mare măsură și, eventual, preveni bolile de inimă. Așa cum am menționat, acidul linoleic poate fi obținut din uleiuri vegetale, nuci și semințe, dar din nou, unele alegeri sunt mai bune decât altele, deci folosiți cu prudență. Nucile sunt o mare sursa de omega-6, oferind aproximativ 11 grame de acid linoleic. De asemenea, conține acidul alfa-linolenic, un acid gras omega-3 pe bază de plante, astfel încât să puteți obține ambele la un moment dat și pentru a evita consumul de grăsimi.

Suplimente Omega 6 - Sprijină sănătatea oaselor
Studiile efectuate arată că acizii grași pot ajuta la conservarea formării scheletice pe măsură ce îmbătrânim. Atât bărbații, cât și femeile au prezentat o îmbunătățire atât la nivelul oaselor șoldurilor, cât și la nivelul coloanei vertebrale, atunci când au luat omega-6 și omega-3, arătând că pot construi sănătatea osoasă.

Suplimente Omega 6

Există mai multe tipuri diferite de acizi grași omega-6, iar majoritatea provin din uleiuri vegetale, cum ar fi acidul linoleic. Acidul linoleic este transformat în GLA în organism. De acolo, se descompune chiar mai mult la ceea ce se numește acid arahidonic. GLA poate fi găsit în mai multe uleiuri pe bază de plante, inclusiv ulei de primroză, ulei de borage și ulei de semințe de coacăze negre și poate reduce de fapt inflamația. De fapt, o mare parte din GLA care este luat ca supliment se transformă într-o substanță care luptă împotriva inflamației. Anumiți nutrienți din organism, inclusiv magneziu, zinc și vitaminele C, B3 și B6, sunt necesare pentru a ajuta la promovarea conversiei GLA în DGLA. Totuși, DGLA este un acid gras extrem de neobișnuit, care se găsește numai în cantități mici în produsele animale.

Acizii grași Omega-6 se găsesc în suplimente, dar ori de câte ori este posibil, este întotdeauna cel mai bine să obțineți substanțele nutritive de care corpul are nevoie prin alimentele voastre. În acest caz, carnea de vită, puiul și ouăle, precum și nucile și uleiurile pe bază de plante sunt toate surse importante. De fapt, este important să rețineți că ar trebui să includeți grăsimi alimentare care provin din alimente întregi organice, neprelucrate și nemodificate genetic, pentru a obține cele mai bune beneficii.

Problema este că dieta tipică tinde să conțină în mod semnificativ mai mulți acizi grași omega-6 decât acizii grași omega-3, în special datorită faptului că omega-6 se găsește într-o mulțime de alimente nesănătoase, cum ar fi sosuri pentru salată, chipsuri de cartofi, feluri de mâncare și preparate ca mezeluri.

Majoritatea acizilor grași omega-6 sunt consumați în dietă din uleiurile vegetale, dar nu se duc la îndeplinire. Cantități excesive de uleiuri vegetale sau acizi linoleici pot contribui la inflamații și pot duce la boli de inimă, cancer, astm, artrită și depresie, motiv pentru care trebuie să vă mențineți consumul moderat. Totuși, acești acizi grași s-au dovedit a ajuta la buna funcționare a celulelor. Într-un studiu al adulților mai în vârstă cu vârsta medie de 74 de ani, omega-6-urile au contribuit la o rată mai scăzută a mortalității - deci nu este ca și cum ai avea nevoie sau vrei să eviți cu totul omega-6.

Ar trebui să existe un echilibru între acizii esențiali ai omega-6 și omega-3. Raportul sugerat este de aproximativ 2: 1 omega-6 până la omega-3. Este destul de ușor să obțineți omega-6 prin alimente, astfel încât suplimentele de obicei nu sunt necesare; cu toate acestea, acizii grași omega-6 sunt disponibili în uleiurile suplimentare care conțin atât acid linoleic, cât și GLA, cum ar fi ulei de primroză (Oenothera biennis) și ulei de coacăze negre (Ribes nigrum). Spirulina, care este adesea denumită algele albastru-verde, conține, de asemenea, GLA.

Iată o listă a diferitelor tipuri de acizi grași omega-6 :

Acid linoleic: uleiul de soia, uleiul de porumb, uleiul de soia, uleiul de floarea soarelui, uleiul de arahide, uleiul de bumbac, uleiul de tărâțe de orez
Acid arahidonic: ulei de arahide, carne, ouă, produse lactate
GLA: semințe de cânepă, Spirulina, ulei de primroză (7% până la 10% GLA), ulei de porumb (18% până la 26% GLA), ulei de semințe de coacăze negre (15%).
Cele mai bogate alimente în Omega 6 :

Șofran
Semințe de struguri
Ulei de floarea soarelui
Uleiul de semințe de soia
Ulei de porumb
Uleiul de nuc
Ulei din semințe de bumbac
Ulei de soia
ulei de susan

Efecte secundare ale utilizării de suplimente Omega 6
Acizii grași Omega-6 sunt foarte siguri atunci când sunt consumați de adulți și copii cu vârsta peste 12 luni ca parte a dietei în proporție cuprinsă între 5% și 10% din caloriile zilnice. Cu toate acestea, nu există suficiente informații fiabile disponibile pentru a ști dacă este posibil ca acizii grași omega-6 să fie utilizați ca medicamente.
Precauții și avertismente speciale:
Sarcina și alăptarea: Acizii grași Omega-6 sunt, probabil, siguri când sunt consumați ca parte a dietei în cantități cuprinse între 5% și 10% din caloriile zilnice. Nu există suficiente informații fiabile despre siguranța administrării suplimentelor de acid gras omega-6 dacă sunteți gravidă sau alăptați. Rămâi în siguranță și evitați utilizarea.
Trigliceride mari (un tip de colesterol): Acizii grași omega-6 pot ridica nivelul trigliceridelor. Nu utilizați acizi grași omega-6 dacă trigliceridele sunt prea mari.
Doza de Suplimente Omega 6 recomandată

Doza adecvată de acizi grași omega-6 depinde de câțiva factori cum ar fi vârsta, starea de sănătate a utilizatorului și alte câteva condiții. În acest moment nu există suficiente informații științifice pentru a determina o gamă adecvată de doze pentru acizii grași omega-6. Rețineți că produsele naturale nu sunt întotdeauna în mod necesar sigure și că dozele pot fi importante. Asigurați-vă că urmați instrucțiunile relevante de pe etichetele produselor și consultați farmacistul, medicul sau altul specialist în domeniul sănătății înainte de utilizare.

Există multe beneficii pentru acizii grași omega-6, dar numai dacă sunt luați în mod moderat. Ca și omega-3, omega-6 este un acid gras esențial care nu poate fi produs de organism. Dintre acizii grași esențiali (omega-3, 6 și 9), omega-3 și 6 sunt cei mai importanți, iar echilibrarea cantităților necesare este esențială - oamenii pot ingera prea mult omega-6 (din semințe prelucrate și uleiuri vegetale) prea puțin omega-3.

Beneficiile de sănătate suplimente omega 6 includ dezvoltarea creierului, funcția sistemului imunitar și reglarea tensiunii arteriale.

Sorry, no posts matched your criteria.